25 Temmuz 2013 Perşembe

   Sizler için savaş uçakları film araştırması yaptık. Bulduğumuz filmleri imdb sayfaları ve fragmanlarıyla daha iyi bir hale getirmeye çalıştık. Resimlere tıklayarak fragman ve imdb sayfalarına ulaşabilirsiniz. Umarız beğenirsiniz. İyi seyirler ...

·                 Doktor Garipaşk - Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb  (1964)


Doktor Garipaşk Dr. Strangelove




·                    Göklerde Vuruşanlar - Battle of Britain (1969)




Göklerde Vuruşanlar



·                    Firefox (1986)



Clint Eastwood Firefox



·                    Top Gun (1986)




Top Gun Afiş



·                     Sky Bandits (1986)



Sky Bandits






·                     Bat*21 (1988)


Bat*21














·                     Iron Eagle II (1988)

 Iron Eagle II (1988)





·                     By Dawn's Early Light (1990)


By dawn's early light



·                     Ateş Kuşları - Fire Birds (1990)


Ateş kuşları afiş



·                     Memphis Belle (1990)



memphis belle


·                     Air America (1990)


 Air America (1990)




·                     Intruder'in Uçuşu - Flight of the Intruder (1991)



Intruder'ın uçuşu afiş



·                     Hot Shots (1991)


Hot shots



·                     Into the Sun (1992)

 Into the Sun (1992)





·                     Aces: Iron Eagle III (1992)


Aces: Iron Eagle 3


·                     Interceptor (1993)



Interceptor 1993



·                     Iron Eagle IV (1995)


Iron Eagle 4 1995




·                     Independence Day (1996)



Independence Day 1996



·                     Strategic Command (1997)


strategic command 1997




·                     Hava Kuvvetleri Bir - Air Force One (1997)


 Hava Kuvvetleri Bir - Air Force One



·                     Tactical Assault (1998)


tactical assault 1998



·                     Stealth Fighter (1999)

Stealth fighter 1999



·                     Fail Safe (2000)


Fail safe 2000



·                     Pearl Harbor (2001)


Pearl Harbor 2001



·                     Düşman Hattı - Behind Enemy Lines (2001)


Düşman hattı afiş 2001



·                     Kara Şahin Düştü - Black Hawk Down (2001)


kara şahin düştü afiş



·                     Falcon Down (2001)


falcon down 2001



·                     Göklerin Hakimi - Aviator (2004)







·                     Fighter Pilot: Operation Red Flag (2004)



 Fighter Pilot: Operation Red Flag



·                     Faith of My Fathers (2005)


faith of my fathers



·                     Görünmez Savaşçı - Stealth (2005)


görünmez savaşçı 2005




·                    Gökyüzü Savaşçıları - Les Chevaliers du Ciel (2005)




les chevaliers du ciel




·                     The Hunt for Eagle One (2006)


hunt for eagle one




·                     Kahraman Pilotlar - Flyboys (2006)


kahraman pilotlar 2006



·                     Koruyucu - The Guardian (2006)


koruyucu 2006 afiş




·                     Şafak Harekâtı - Rescue Dawn (2006)


şafak harekatı 2006



·                     Flight of Fury (2007)


flight of fury 2007




·                     Waiting for Dublin (2007)


waiting for dublin





·                     Kızıl Baron - The Red Baron (2008)



kızıl baron 2008




·                     Anadolu Kartalları (2011)


anadolu kartalları afiş




·                     Kırmızı Kuyruklar - Red Tails (2012)


 Kırmızı Kuyruklar - Red Tails



·                     Return to Base (2012)


return to base afiş

55 yorum:

  1. Hocam siteniz öncelikle çok güzel olmuş.Böyle güzel bir siteyi bizlerin kullanma imkanına sunduğunuz için sizlere müteşekkiriz.Böyle bir sitenin eksikliği hissediliyodu.Fakat demek bugüne nasipmiş.Sanal dünya dünyaya böyle güzel imkanlar sunduğunuzdan dolayı sizi asla unutmayacaktır.
    Arz ederim.

    YanıtlaSil
  2. Babası esir düşen genç bir pilot adayı babasını kurtarmak babasının bir arkadasından eğitim aliyor bu filmi arıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Aradığınız film Iron Eagle serisinin ilk filmidir.

    YanıtlaSil
  4. hocam amerika dan ingiltereye uçak teslimatı yapılan bir film arıyorum 2.dünya savaşı yılları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amerika'dan İngiltere'ye uçak ticaretinin yapıldığı belgesel Apocalypse: The Second World War (Kıyamet: İkinci Dünya Savaşı) 'dır. 6 bölümden oluşmaktadır. İyi seyirler...

      Sil
  5. Pearl Harbor Gibi flim izlemedim... Herkese tavsiye ederim
    yalnızSiteniz çok iyi olmus devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Bu filmler içinde en masraflı olupta en balon çıkanı Pearl Harbor'dı herhalde. Yalnız bunların aralarında "Les Chevaliers du Ciel" en iyi ve en gerçekçi görüntüleri olan filmdi. Gerçi onu da "ezik Fransız'lar Mirage reklamı yaptılar" diye kıyasıya eleştirmişlerdi.

    YanıtlaSil
  7. yaw ben zenci pilotları konu alan filmi arıyodum 1. veya 2. dünya savaşını konu alıyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığınız film Red Tails (Kırmızı Kuyruklar) zannediyorum. Listemizde sondan ikinci film. İyi seyirler...

      Sil
  8. ben tom crusie nin oynadıgı uçak savaş filmini arıyorum burada bulamadım biliyormusunuz acaba rusyada geçiyordu sanırım veya kış mevsimiydi degerli bir kaseti kendi helikopterlerine ulaştırmaya çalışıyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi bir film bulamadık. Tom Cruise'un oynadığı efsane film "Top Gun"'dır. Listemizde 3. sırada. Dilerseniz bir göz atın.

      Sil
    2. O filmi bende izlemistim tabi oysa ucaktan dusuyordu iki kisi birisi okuyordu digeride kasetle felan oke biseyler hatirliyorum

      Sil
    3. bende o fılm mı arıyorum hatta Tom Cruise rus pılotun ustdune cıkıp resım cekdırdıkden sonra bulusuyorlardı demıı fılmmın adını bulamıyorum arıyorum ama yok colde bunlar bır araya gelıyordu

      Sil
    4. Bahsettiğimiz film behind enemy lines yüzyıl sonra canım yine film çekti gireyim dedim yorumlara baktım ve size cevap veremediğimi fark ettim biraz geç oldu sanırım

      Sil
  9. Clint Eastwood'un oynadığı yapımı Firefox listede yok?
    http://www.imdb.com/title/tt0083943/?ref_=fn_al_tt_1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Firefox filmi eklenmiştir. Katkılarınız için teşekkür ederiz.

      Sil
  10. Mehmet Emre kardeşim, Firefox'u ekledğiniz için teşekkür ederim. Lakin biraz masraflı olmaya başladım(!) ama şu film eksik olursa bu liste olmamış sayılır değilmi? : http://www.sinematurk.com/film/6046-safak-bekcileri/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatta şu linkten filmin tamamını on-line izeleyebilirsiniz: http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/120268/safak-bekcileri-goksel-arsoy-1963-118-dk

      Sil
    2. Katkılarınız için teşekkür ederiz.

      Sil
  11. Siteniz çok güzel olmuş. Ne aradıysam buldum. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Mehmet Emre Hoca'm, sitenize nacizane katkılarımı devam ettiriyorum:
    1990 yapımı "Air America". Hatta vakti zamanında otoriteler tarafından dünyanın uçaklarla alakalı en güzel 10 filmi listesinde gösteriliyordu. Hatta bu film tamamen gerçek olaylardan yola çıkılarak yapılmış. Filmde efekt ve animasyon pek kullanılmamış, sahneler gerçek uçak ve pilotlarla çekildiği için mutlaka her uçak merkalısının arşivinde bulunması gereken bir yapıt.IMDB'deki linkini de vereyim:
    http://www.imdb.com/title/tt0099005/?ref_=nv_sr_1

    Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Air America filmi eklenmiştir. Katkılarınız için teşekkür ederiz. İyi bayramlar.

      Sil
  13. Yardımcı olursanız sevinirim,eski yıllarda çevrilmiş çok güzel bir film vardı,bahsettiğim bu filmde sanırım alman ve ingiliz pilotlar, havada kıyasıya savaşıyordu,eskiden izlemiş olduğum için filmin ismini hatırlamıyorum,filmi bulmak için internette her dilde geniş araştırma yaptım ama,malesef bulamadım,hatta 2000 yılı yazında samanyolu tv de bir pazar günü bahsettiğim bu film oynamıştı,filmde çok başarılı bir alman pilot vardı,ve sonunda bu alman pilotu da haklıyorlardı.diye hatırlıyorum,büyük ihtimalle 1960 lı yıllarda çevrilmiş bir film olabilir.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar öncelikle selamın aleyküm ben bir film arıyorum ama sadece son kısmı aklımda filmde harrier jump jet kullanılıyor zaten bu uçak sayılı filmde kullanılmıştır filmin tam yapım tarihi aklımda degil ama siyah beyaz da degil yani sadece otobant a inmiş bir jumpjet ve başröl oyuncusu uçaga binip kızını yada karısını kurtarıyor büyükihtimallede kızı olması gerek kurtardıgı yeri de söyleyim gökdelenin birinde arkasından kovalayan kötü karakter oyuncusundan kaçıyor vinçin üzerindeler ve kızın ayagı kayıyor ve sallanıyor altından babası geliyor bizim jumpjeti kullanan adam ordan kızını kurtarıyor ve aşşagı indiriyor tabi indirirken kötü karakterde uçaga atlayıp uçak üstünde bir kargaşa oluyor ha bide unutmadan otobantda i ken görünür bir yerde nükleer bomba patlıyor bu kadar

    yardımcı olabilecek arkadaşlara teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam,bahsetiğin film,arnold schwarrzenneger'in ''gerçek yalanlar'' filmidir.jamie lee curtis ile beraber oynuyordu...filmi googlelarsan bulursun.

      Sil
  16. merhaba hocam. Amerikdan ingiltereye uçak teslimatı yapılan bir film arıyorum. Amerikada kasabada geçiyordu. Uçak denemeleri yapılıyordu. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  17. S.a admin gerçekten site çok güzeL ama ben kızıl kuyruklar gibi film ler arıyorum bir kaç tane söylersin ama böyle 1920 ve 1960 arası çekilen filmler varmıdır acaba ?

    YanıtlaSil
  18. oncelıkle ılk defa gordum boyle bır sıte ılk defa yazıyorum gercekden cok guzel olmus ben bır fılm arıyoprum Tom Cruise oynadıgı savas fılmmı top gun dan sonraydı cunkı fılmde hatırladıgım kadarıyla colde gecıyordu hatta su ters donme haraketını yapdıgı pılotla karsılasıyordu ıkısı de kendı ulkkelerı cıkarları ıcın bır araya gelıyordu hatırladıgım bu kadar fılmmın adını unutdum soylersenı sevınırım ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tom cruise filmleri die googleye aratırsan tüm filmleri çıkar

      Sil
  19. Gerçekten havacılık tutkunları adına çok güzel blog oluşturulmuş tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  20. merhabalar, bende bir film arıyorum umarım yardımcı olursunuz.
    Filmde bir sabah amerikan pilotları otururken havada rus miglerinin seslerini duyarlar panik içinde kaçışırlar, o sırada komutanları gelir sakin olun işte bunlar rus dostlarımız onlar ile beraber çalışağız buoperasyonda diye. sonra işte bu rus ve amerikan pilotlar arkadaş gibi birşey oluyorlardı.

    inşallah anlatabilmişimdir, saygılarımla

    YanıtlaSil
  21. Merhaba yeni çıkan havacılık filimleri var mı?

    YanıtlaSil
  22. Listenize baktım ama bulamadım sanırım bir film arıyorum özetle şöyle : birinci dunya savaşı sırasında geçiyor bir grup insan pilot olmak için geliyor kendi uçaklarına amblemlerini falan çiziyolar.Bi kadın var bu uçaklar her savaşa gittiğinde uçakları sayıyor ve dönerken de sayıyor pilotlardan birisine aşık,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz film in Fly Boy olması lazım listede var.

      Sil
  23. ÇOK GÜZEL AMA BAZI FİLMLER YOK OZELLİKLE SİYAH BEYAZ ESKİ SAVAŞ UÇAĞI FİLMLER AMA GENEDE YAPANLARIN ELLERİNE SAĞLIK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  24. ŞAFAK BEKÇİLERİNİ ATLAMIŞSINIZ EN GÜZEL TÜRK FİLMİDİR. BİRDE BU FİLMLERİN İNDİRME LİNKLERİNİ VERSENİZ SÜPER OLURDU KOLEKSİYONCULAR İÇİN ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  25. Hocam öncelikle emeğinize sağlık eski bi sawas uçağı filmi wardi akıllı savas ucagi filmidi pilotu sonradan onunla savaşıyor uçağın kanadı yanıyor pilotu denizden şu sıçratarak kanadını söndürüyor hawada öyle bir film wardi ismini bulamadım saygılar

    YanıtlaSil
  26. Hocam zahmet olmazsa bende 2. Dünya savaşında uçak gemili filmler arıyorum zannedersem çocukluğumda hafta sonu pazar günleri çok seyrettim bilinç altıma kazınmış;)

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar bende bir film arıyorum iki yakın arkadaşın savaş uçaklarıyla savaşırken birisinin kaybolup diğer arkadaşının ölďüğumu zannedip sevgilisiyle evlenmesini konu aliyor böyle bir film arıyorum yardımcı olursaniz sevirim

    YanıtlaSil
  28. Merhaba ben de bir uçak filmi arıyorum uçak turbulansa girer ve 1945 te 2ndunya savaşının ortasında bulur kendini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bulduysanız bana da söylermisziniz bende tam onu arıyorum

      Sil
    2. biraz geç oldu ama bende ararken buldum sefer 42 filmin ismi

      Sil
    3. biraz geç oldu ama bende ararken buldum sefer 42 filmin ismi

      Sil
  29. Benim aradığım film eski savaş uçaklarıyla alakalı barda pilotlar kahvaltı ediyor sarışın bir kadın oyuncu var çok güzel pilot onunla sevisiyor .hatta pilotun biri bizim türk oyuncusuna benziyor askerde bakmıştim ta

    YanıtlaSil
  30. tora tora tora pearl harborun japon versiyonu mutlaka izleyin

    YanıtlaSil
  31. Waiting for Dublin tukce dublaj halini arıyorum bulamıyorum

    YanıtlaSil
  32. Hocam 1999 yılı yapimi ziyaretçiler orjinal adı interceptor force 1999 olan filmin türkçe dublaj olarak yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  33. Selamlar. 2000li yılların başında Digiturk, showtime kanalında izlediğim bir film vardı. Film büyük ihtimalle 90lar yapımı. Film de ABDli bir savaş pilotu asker, ırak savaşına katılıyor. Uçağı düşürülüyor ama kendisine bir şey olmuyor. Kendisi sonradan kurtuluyor ve ABD ye dönüyor. Ama ırakta beyni yıkanmış ve ABD düşmanı olmuş. Güzel bir filmdi hatırlayan var mı acaba ?

    YanıtlaSil